maanantai 14. helmikuuta 2011

Ystävänpäivän iltana

Tänään on ollut kunnon pakkaspäivä. -24C näytti mittari aamulla ja se tuntuu kyllä kylmälle pitkän lauhan jakson jälkeen. Enää ei tehdä lumiukkoja. Lapsilla oli kerhopäivä joten ei kun villavaatetta niskaan ja kävelylle kohti kerhoa. Naapurin tyttökin tuli taas meidän kanssa kerhoon joten saan kyllä katseita kulkiessani katraan kanssa.

Lapset askartelivat kavereilleen ystävänpäivä kortteja ja tekaisin pannarin jotta voisimme hieman herkutella ystävänpäivän kunniaksi.

Viime viikolla askartelimme jo tälläiset ystävyys nallet:



Mieskin yllätti mut tänään iloisesti: tuomalla kauniin ystävänpäivä kukkakimpun. Neiti 5v oli myös oikein vaikuttunut kimpusta. Olivat hänen mielestään kauniin värisiä ja niin minustakin! Tuo kimpussa oleva "keppi" on kuulemma onnen bambu :)



Itsekin väsäsin miehelle tämän näköisen kortin:


Vaikka ulkona oli kireä pakkaspäivä niin sisällä vietettiin lämmintä ystävänpäivää. :)

4 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Saitpa hienon kimpun!

Ansku kirjoitti...

Juu, mies osaa ostaa hienoja kimppuja ja mua harmittaa kun olen niin huono kukkien kanssa, etten saa niitä pysymään elossa kovin kauaa. Oisko siihen vinkkejä?

Saana kirjoitti...

Ihania ystävänpäivä-juttuja. :)

Mulla on muuten sama ongelma, että kimput tahtovat kuolla tosi nopeasti. Mutta mä oon muutenkin aivan avuton kukkien/kasvien kanssa.

Ansku kirjoitti...

En ole siis kukkakimppu ongelmani kanssa yksin. Jotain toimivia vinkkejä kukkien säilymiseen voi kertoa jos jollain semmoisia on. :)
Mun kimppu on kyllä vielä hengissä!